Riri első hete

2010.08.13. 09:03

Bryn már lassan egy hete velünk él, gondoltam legfőbb ideje írni róla pár sort.

Az első éjszakánk kissé zűrösen telt. Mivel a kutyáink alapvetően a kertben élnek, ezért neki is kint van a helye, de gondoltam első éjszaka nem rakom még ki a nagyok mellé. Nem értékelte túlzottan az ötletem. Hatalmas hisztit csapott, majd mikor meguntam kipakoltam a teraszra, Phaedra és Dori mellé. Csodák csodája, rögtön csend lett. Én meg azt hittem a kint alvással lesz majd problémánk.

 

Szokatlan mikor hozzád kerül egy teljesen nyers kiskutya és még nincs meg a közös hang, nem tudtok igazán kommunikálni. Például tökéletesen hidegen hagyja mindenféle tiltás. De ez csak a kezdet, hisz hihetetlen gyorsan alkalmazkodnak és próbálnak beilleszkedni az adott környezetbe. Én ezt nagyon értékelem Brynben, az első napok szerintem erről szólnak.

Elkezdtem neki pár alap dolgot is tanítani, amiket számomra nem meglepő módon hiper gyorsasággal fog fel, de a célom egyelőre, hogy minél több féle szituációt megteremtsek számára. Egyelőre csak itt a kertben, de a második oltása után már szeretném vinni több helyre is.

A héten voltunk ellenőrzésen az állatorvosnál is. Korábban, az előző kutyáimnál nem fektettem erre igazán hangsúlyt, de próbálom elérni, hogy Bryn ne féljen ebben a helyzetben. Egyelőre még elég vidám és kiegyensúlyozottan viselkedett, remélem ez így is marad.

A hétvégét vízparton töltjük, szóval egy újabb dolog következik, amivel meg kell ismertetnem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://universeofborder.blog.hu/api/trackback/id/tr892218396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása