„2009. szeptembertől az angol pásztorkutyák fajtamentését önállóan, az Angol Pásztorkutya Klub tagjai, kutyatartók és kutyabarátok összefogásával végezzük!

Számítunk mindenki támogatására, aki szereti fajtáinkat és lehetőségeihez mérten segíteni akar a rászorulókon.  Szívesen fogadunk minden felajánlást, ami ehhez a munkához és a  kutyák számára szükséges. Miután fajtamentésről van szó, fő célkitűzésünk a fajtiszta brit és ausztrál pásztorkutyák mentése, ellátása, gondozása és gazdihoz helyezése.”

 

Bővebb információért KATTINTS!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://universeofborder.blog.hu/api/trackback/id/tr91537356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enncci 2011.05.01. 21:45:56

Szia!!
A segítségeteket szeretném kérni SŰRGŐSEN!!

www.pcas.hu/index.php/component/adsmanager/?page=show_ad&adid=95&catid=1

Őt most találtam az oldalon és border collinak néztem..Félek hogy elaltatják.....Ha meg tudnátok menteni az nagyon jó lenne!! De én tehetetlen vagyok...16 évesen én nem hozhatok el egy kutyát.Ezért csak rátok számíthatok.....

melodyli 2011.05.02. 05:42:58

Továbbítottam a linket a fajtamentésnek.
süti beállítások módosítása