Hétvégén Brynnel, életében először megnéztük a birkákat :)

 Képek és videók nem készültek, ugyanis csak egyetlen alkalommal voltam fent 4-5percet a 7-8fős nyájnál, és azt gondoltam elsőre úgy sem fog semmi érdemleges történni, nem törtem magam, hogy valaki kezébe odanyomjam a gépet.

Az idegen állatok egyáltalán nem feszélyezték, de persze nem igazán értette mihez kéne kezdeni velük. Végül, ahogy mozgatni kezdtük a nyájat szépen elkezdte őket „tolni” felém. Szépen vissza is lehetett fordítani, nem jöttek elő a jobb körei, melyekről lehetetlen lebeszélni, ha Dorit tereli. Láttam csillanni a szemét, de még nagyon kis szórt a figyelme, ez még nem volt az igazi nagy kattanás. Persze bazira elégedett vagyok vele.

A nap további részét inkább a kutyák terelésével töltötte. Egyszer próbálkozott alvással, már a nap 2. felében, de aztán megrázta magát, és szaladt tovább, mintha azt gondola volna „a fenébe, ez most túl izgalmas, hogy aludjak”.

Indulásnál betessékeltem a ketrecébe,mire összehajtogatta magát a vastag pléden és szusszant egy nagyot, hogy na ez az. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://universeofborder.blog.hu/api/trackback/id/tr612381519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása