Mawlch Pip

2010.08.04. 09:15

Sacc 22 hónappal a nagy elhatározás után végre megszületett a döntés. Íme az új kiskutyám:

  A rendszer szerint én megadtam, hogy milyen személyiség jegyeket tartok kívánatosnak túl azon, hogy egyértelműen agiltys kutyát keresek, (tehát ez is szempont,) majd pedig a tenyésztő kiválasztotta nekem a megfelelő kölyköt. Mivel nagyon hasonlóak voltak ezen a téren, így figyelembe tudtunk venni bizonyos külső tulajdonságokat is. Ezekkel kapcsolatban nekem nehezemre esett bármi konkrétat megfogalmazni, hisz az egyetlen külső tulajdonság, amit érdekelt, az a testalkat, de valószínűleg ebben minden kölyök jó lesz. Tehát kissé megérzés alapon bent hagytam a szűkítésben két kölyköt és vártam a választ.

Kb 3szor el kellett olvasnom azt, mikor végre megérkezett, nagyon örültem neki. Visszagondolva az első jó megérzéseim is ezzel a kölyökkel voltak, de azért pusztán erre nem akartam hagyatkozni. Egyébként biztos vagyok benne, hogy bármelyikük került volna hozzám, az lett volna az én tökéletes kiskutyám, hiszen én neveltem volna fel, az én stílusomat és személyiségem hordozta volna magán. Amire ki akarok lyukadni, hogy szerintem nincs EGYETLEN tökéletes, számunkra megszületett, egy alomban. Ez igazából már rajtunk múlik. Én vasárnaptól ezen fogok dolgozni :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://universeofborder.blog.hu/api/trackback/id/tr802197600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása