Az úgy volt... ll.

2010.01.17. 14:52


Mindenki, aki ismer tudja, hogy évek óta vágyakozom egy kiskutya után, aki részben utánpótlás, hiszen az én Dorim 6 éves múlt a nyáron, részben pedig egy újabb álom kezdete. Komolyabban körülbelül másfél-egy éve kezdett el foglalkoztatni a dolog és abszolút olaj volt a tűzre, mikor megszülettek Myf babái Fetchtől. Akkor elhatároztam, hogy egy ebből az alomból származó kölyök lesz az én babám apja/anya. Mivel a Mawlch kennel egy kant tartott meg, Tipet, ő lett a kiszemeltem.

Számítottam rá, hogy ez év vége felé, mikor betölti a 18hónapos kort, már előfordulhat, hogy lesz tőle alom és így is lett, csak kicsit hamarabb, mint vártam. Körülbelül 2 hete felkerültek a 2010-es alom tervek és ott volt köztük Tip első almának terve, amely szeptemberre várható.

2 nap múlva ott villogott Alen emailjei között az első érdeklődő levelem… :) de ez csak az első felindulás volt, nem gondoltam, hogy lehet belőle valami. Azonban, ahogy telt az idő már éreztem, hogy ez az alom nekem lett kitalálva és a válasz után körülbelül 5nappal megszületett a döntés, (szülői beleegyezéssel,) hogy hozni fogok egy kölyköt ebből az alomból.

Tip számomra a tökéletes agilitys kutya, a lehető legtökéletesebb párosításból, Brin pedig (a mama kutya) impozáns törzskönyvvel rendelkezik és az anyja Mossie, aki a kettes számú kedvenc szukám a kennelben, Myf után. Talán nem véletlen, hogy mind három kedvenc kutyám szerepelni fog az én kiskutyám törzskönyvén és remélem képességeiben is megjelenik.

 Persze ez még kissé távoli,(rengeteg helyen megbukhat a dolog), van egy egész nyaram, amit Dorival kettesben tölthetek (és munkával, hogy az anyagiak is rendben legyenek), de lélekben már készülődöm. Játékok és pórázok hadát, csak akkor kezdem beszerezni, ha már biztos lesz Brin vemhessége. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://universeofborder.blog.hu/api/trackback/id/tr941679443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almafoto · http://almafoto.freeblog.hu 2010.01.26. 21:35:07

Húúú, drukkolok nagyon!
Tudom, milyen érzés várni a fedeztetésig, utána pedig a vemhesség megállapításáig, majd pedig a babák születéséig :))))) Én tűkön ültem :D

melodyli 2010.01.27. 19:54:33

Köszi, reménykedem :) Aztán majd én is írhatom a puppy naplót. Dorival se unatkoztam, de egy kölyök mindig rengeteg újdonsággal jár.
süti beállítások módosítása